Királyi Régió Borászati Katalógusa
  
 BORÁSZATOK
 Badacsonyi borvidék
 Balatonfelvidéki borvidék
 Balatonfüred-csopaki borvidék
 Etyek-budai borvidék
 Móri borvidék
 Neszmélyi borvidék
 Somlói borvidék

 SZÁLLÁSHELYEK
 >> Apartmanok
 Fizetõ vendég szolgáltatás
 Fogadó, Motel, Panzió
 Hotel, Szálloda
 Ifjúsági szállás
 Kemping
 Kollégium
 Kulcsosház, Vendégház
 Turistaszállás
 Villapark, Szabadidõközpont
 
 VENDÉGLÁTÁS
 Borozó, Sörözõ
 Büfé, Falatozó, Bisztró
 Cukrászda, Fagyizó
 Diszkó, Bár
 Eszpresszó, Kávéház
 Étterem, Csárda, Vendéglõ
 Gyorsétkezés, Pizzéria
 Kaszinó, Játékterem
 Palacsintázó, Hamburgeres
 Rendezvényszervezés
 Sport, Szabadidõ központ
 Vendéglátóipari eszköz
 Vendéglátóipari zene
 
 LÁTNIVALÓK
 Múzeumok
 Skanzen
 
 KERESÉS
 
Aktuális cégjegyzék kategóriában:
Kulcsszó:
Település (irányítószám):
 
 TOP HÍREK
Köszöntötték a HFL-győztes csapatot
2019-07-15 12:48:24
Udvardy György lesz az új veszprémi érsek
2019-07-15 12:41:35
Bridgestone: családbarát munkahely

2019-07-15 12:33:06
Átadták Tatán az Építők parkját
2019-07-15 12:27:10
A kamara is támogatja a lego-robot vb-t
2019-07-15 12:20:49
Kugler László a gyermekközpontúságban hisz

Duplájára nőtt a Gyémánt Fürdő bevétele
Kugler László a gyermekközpontúságban hisz

Három éve áll a Cseri Kft., azaz a tatabányai Gyémánt Fürdő élén Kugler László, aki Zalaegerszegről érkezett a megyeszékhelyre. Ma is kétlaki életet él, hiszen családja a Zala megyei Kiskutason lakik. Öt nap Tatabányán, két nap a családdal – ahogy a munka megkívánja. A fürdő vezetőjeként számos reformot hajtott végre, ami embert próbáló feladat volt.

– Tele voltam kétségekkel, hogy ilyen messze, 200 km-re a megszokott környezettől vállaltam munkát. Mára úgy érzem, jó döntést hoztam, amikor Tatabányát választottam. Ahhoz, hogy a beilleszkedés sikerüljön - ez a cég nagyon sok ügyvezetőt elfogyasztott, az előttem leghosszabban hivatalban lévő 15 hónapig volt itt, én most már túl vagyok bőven a harmadik éven - nagyon nagy támogatást kaptam a T-Szol vezetésétől, amit nem győzök eléggé megköszönni. Általában a reformok végrehajtásába bele szoktak pusztulni az ügyvezetők, mert ehhez sok erő kell. Nekem se lett volna meg, ha nem kapom meg a bizalmat.

– Milyen reformokat hajtott végre az elmúlt években?
– Markáns üzletpolitikai váltás történt, munkánk középpontjába a családokat állítottuk. Minden megtettük annak érdekében, hogy ezek az újrafogalmazott üzenetek el is jussanak az érintettekhez, ezért nagyon intenzív, erőteljes marketingmunkát végzünk. Mára elmondhatjuk, hogy a fürdők piacán az egyik leghatékonyabb online marketing rendszerrel rendelkezünk. Megemeltük a minőségi elvárásokat a szolgáltatásokat illetően, és kialakítottunk egy olyan árpolitikát, ahol a családok vannak a középpontban. Minden valószínűség szerint az országban is egyedülállóan bevezettünk egy új jegykonstrukciót: ha jön egy család, a két felnőtt jegy mellé az első gyerek ingyen jöhet be, és minden további gyerek a diákjegynél jóval olcsóbban – kb. a harmadáért – tud bejutni. A kicsiknek szánt víz- és játszófelületek aránya nagyobb, mint a legtöbb magyar fürdőben.  Kicsit a személyes védjegyem a szakmában, hogy az a fürdő, ahol dolgozom, markánsan rendezvénypárti. Zalaegerszegen is sokan emlegetik azt az időszakot. Minden nyáron koncertek, szórakoztató programok sokaságával várjuk a vendégeket, és ez sem jelent többletköltséget a látogatóknak.

– Milyen extrákat kínálnak a gyermekes családoknak?
– Nagyméretű gyerek- és bébimedencéink vannak, egész évben működik egy közkedvelt játszóház, melynek a látogatása bent van a belépőjegyben. A strandidőszakban egy hatalmas homokos játszótér áll a kicsik rendelkezésére a gyerek- és bébimedencék közvetlen környezetében. Átalakítottuk az éttermi választékot is, itt is nagyon sok minden szól a gyerekekről. Külön gyerekmenükkel, akár bébiételek hozzáférhetőségével, eszközökkel - etetőszékek, mikrohullámú sütő, baba-mama szoba - mindent megteszünk annak érdekében, hogy a családok jól érezhessék magukat.

– Milyen eredményeket tudnak felmutatni?
– Drasztikus forgalom- és vendégszám-növekedést tudhatunk magunk mögött az elmúlt években, a cég árbevétele megduplázódott.  A korábbi 170 ezer körüliről ma már 220 ezerre nőtt a látogatóink száma. Bővültek továbbá a szolgáltatásaink is, a gasztronómia a korábbi bérbeadás helyett jelentős részben saját kézbe kerültek, a Sport Hotel üzemeltetésével pedig lehetővé vált, hogy wellness-csomagokat is tudjunk kínálni a magyar turisztikai piacon.

– A helyieket is sikerült megnyerni?
– Nagyon fontos számunkra a tatabányai vendégek folyamatos idecsábítása. A Tatabánya Kártyához kapcsolódó kedvezmények szintjét a korábbi 15-20%-ról 50%-osra emeltük, ennek is meglett az eredménye, hiszen a vendégszám a kártyát használók körében is gyors ütemben tudott nőni. Jó néhány tucat együttműködési megállapodást írtunk alá a városban dolgozó gazdasági társaságokkal. Ezen cégek munkatársai igen erős intenzitással látogatják a fürdőt.

– Milyen érvekkel tudja maga mellé állítani a Gyémánt Fürdő a látogatókat?
– Versenyképes árakon dolgozunk, egyre javuló és jobb minőségű szolgáltatásokat, rendezvényeket tudunk nyújtani. A sűrű fillér elvét próbáljuk követni. Nálunk valóban működik a gyerekközpontúság, mosolygó apróságok szoktak kimenni a bejáraton. Nagyon sok fotó készül, hogy még egy emlék maradjon az élményekről. Ez az irány idén is folytatódik, és valószínűleg hosszabb távon is, hiszen láthatóan bevált.


Veér Károly

2019.07.07 09:17:28
 
Minden jog fenntartva!    *    www.regioregia.hu    *    www.kiralyiregio.hu